2016/02/14

PUPA MILANO MASCARA VAMP EXTREME + MAKIJAŻ A'LA VAMP

Na co dzień raczej nie maluję oczu, nawet pomijam krok malowania rzęs, jednakże kiedy już ten krok wkradnie się w mój makijaż czuję wyjątkowo. Nie chciałabym by to uczucie zniszczyła jakaś beznadziejna maskara, która daje kiepski efekt, jest nie trwała, osypuje się, czy rozmazuje. Dzisiejszy rynek daje nam ogromny wybór, możemy przebierać wśród różnych półek cenowych oraz dopasować działanie tuszu do naszych potrzeb.

Jak już wiecie, moje rzęsy są bardzo liche - rzadkie, krótkie, cienkie, jasne - totalna klapa. Mam świadomość, że żaden tusz nie przemieni nagle moich rzęs w cudowny wachlarzyk. W takim razie czego oczekuje od tuszu? W sumie to niewiele. Moja maskara musi być po prostu trwała. Nie akceptuję efektu pandy, ani miliona czarnych kropeczek pod oczami, które czasem wędrują po całej twarzy. Uwielbiam też, gdy tusz ma intensywnie czarny odcień, co przepięknie podkreśla oczy. Miło jest też, jeśli przy demakijażu maskara nie przysparza wielu problemów.
Znalazłam już kilka takich produktów, które spełniają powyższe wymagania. Do tej gromadki dołączył również tusz marki Pupa Milano Mascara Vamp Extreme! Bardzo odpowiada mi jego konsystencja, która jest odpowiednia od pierwszego otwarcia. Nie trzeba czekać aż  tusz "dojrzeje" i stanie się gęściejszy. Maskara ta nie tworzy nieestetycznych grudek, idealnie wygląda przez cały dzień, nie muszę się martwić, że się ukruszy lub rozmaże. Szczoteczka ładnie rozczesuje włoski, nie jest zbyt mocno oblepiona tuszem, dzięki czemu aplikacja przebiega bardzo sprawnie.

Maskara Vamp Extreme jest już ze mną od prawie miesiąca, nadal się dobrze sprawuje i myślę, że będzie mi towarzyszyła przez kolejnych kilka tygodni.

Ten tusz oraz pozostałe kosmetyki marki Pupa Milano kupicie w drogeriach >>Douglas.pl<<. Udanych zakupów!

Używałyście już może tego produktu?

Dajcie mi znać, czy makijaż, który stworzyłam inspirując się nazwą maskary, przypadł Wam do gustu? :)







33 komentarze :

  1. Makijaż cudowny! A maskara jest idealna zarówno na co dzień jak na imprezę. Widzę, że można nią świetnie podkreślić oko. Na pewno ją wypróbuję <3
    Zapraszam do siebie http://sheoviolet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ale oczy! Ten makijaz chyba najlepiej oddaje jej nazwe, a makijaży inspirowanych tym tuszem widziałam juz kilka. Cudnie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Całą uwagę skradł makijaż, który jest świetny! :)
    Maskara jednak średnio mnie przekonuje...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż i świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż cudowny :). A tę maskarę miałam i ja już jakiś czas temu i była całkiem niezła :).

    OdpowiedzUsuń
  6. UWAGA, ŚWIETNY KONKURS! Do zgarnięcia zestaw markowych kosmetyków, dla Niej i dla Niego! Sprawdź już teraz http://bit.ly/1R2oDWF , liczba zestawów ograniczona!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny makijaż, a z tuszem nie miałam przyjemności.

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę krótkie te rzęsy - chyba nie za bardzo wydłuża ale makijaż cudny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie mam, tusz magicznie nie wydłuży włosków. Zauważ, że bez tuszu w ogóle nie widać, że mam rzęsy 😊 A poza tym wydłużenie to tylko optyczna zagrywka 😊

      Usuń
  9. Makijaż bardzo ładny i staranny, ale tusz z tego, co widzę na fotce jest dość przeciętny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po czym to wnioskujesz? Po pomalowaniu nie będę miała nagle rzęs po same brwi i gęstych, że nie będę mogła zamknąć oczu. Zawsze dostaje takie komentarze przy recenzji tuszu, nawet gdy tusz jest świetny

      Usuń
    2. Wnioskuję po tym, co widzę na zdjęciu :)
      Jeśli jednak według Twoich wyznaczników ten tusz jest świetny, to bardzo dobrze, cieszę się, że znalazłaś tak dobry tusz i żeby Ci służył jak najdłużej, dla mnie jednak całodniowa trwałość i nieosypywanie się to trochę za mało, żebym uznała produkt za świetny.

      Usuń
    3. Z moich rzęs więcej się wykrzesać nie da, testowałam już ogrom tuszy także wiem, że nie mam co liczyć na efekt sztucznych rzęs. Podchodzę do tego realnie i stąd moje wymagania :)

      Usuń
  10. Ale piękny makijaż :) Napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś miałam tusz do rzęs PUPA i bardzo go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny makijaż! Jeżeli chodzi o tusz Pupa Vamp własnie wpadł w moje ręce w kolorze Kobaltowym i jestem zachwycona nie tylko odcieniem ale i konsystencją oraz działaniem! Super wydłuża i rozdziela rzęsy. Muszę spróbować tez czarnego.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny makijaż, jestem pod wrażeniem jego perfekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega dopracowany ! Uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Posiadałam ta wersje podstawową i była dużo lepsza :) pięknie wydłużała rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestes niezwykle utalentowana;) Nie łatwo jest zrobic tak piekny makijaż oka;) Bardzo Nam się podoba, tusz raczej daje naturalny efekt, ale jak dla Nas wygladasz bosko!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny make-up,
    a tusz daje świetny efekt

    OdpowiedzUsuń
  18. Super makijaż. Jestem pod mega wrażeniem i bardzo zazdroszczę takich wspaniałych umiejętności. Super, super i jeszcze raz super.

    OdpowiedzUsuń
  19. Najlepszy tusz mimo że miałam ich wiele
    Zapraszam do mnie: http://snowarskakarolina.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń