2016/03/02

33. MIĘDZYNARODOWY KONGRES I TARGI KOSMETYCZNE LNE



Mam dziś dla Was post dotyczący 33. Kongresu i Targów LNE, które odbywać się będą 16 i 17 kwietnia w Krakowie. Mam nadzieję, że się wybieracie i będziemy miały okazję do spotkania. 


Wszystkie szczegóły na temat Kongresu i Targów znajdziecie na www.LNE.pl lub możecie dołączyć do zdarzenia na >>Facebooku<<. Macie możliwość również pobrania świetnej aplikacji LNE, w której znajdziecie mnóstwo przydatnych informacji, takich jak: program, a już wkrótce interaktywna mapa targowa oraz pełna lista wystawców.



Mam również przyjemność zaproszenia Was do konkursu! Przy zakupie karnetu na 33. Kongres LNE i macie szansę na wygraną jednej z 300 kultowych odżywek do rzęs Revitalash! (>>szczegóły konkursu<<)


Na koniec zostawiam Was z video relacją ostatniego Kongresu, także jeżeli jeszcze nie miałyście okazji jej obejrzeć, to zachęcam do nadrobienia zaległości :)




Mam nadzieję, że do zobaczenia niedługo :)

9 komentarzy :

  1. Byłam jesienią, bardzo udane targi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że ta edycja będzie równie udana :)

      Usuń
  2. Życzę udanego wydarzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te targi są swietne;) Miałam kiedyś okazję w nich uczestniczyć. Można dowiedzieć sie tylu ciekawych rzeczy;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wrócę z Krakowa z bardzo poszerzoną wiedzą 😊

      Usuń
  4. Dużo pozytywnych opinii słyszała o tych targach. Sama nie miałam okazji tam być, ale chętnie bym w nich uczestniczyła. Zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń