2016/04/01

REGENESIS BY REVITALASH DETOX HAIR & SCALP MASQUE - PIERWSZE WRAŻENIE



OPIS PRODUCENTA
Maska detoksykująca o odmładzającej formule,przywraca optymalne warunki wzrostu zdrowych włosów

Jako produkt wchodzący w skład kompletnej linii ReGenesis™ by RevitaLash® Hair Enhancing System, przeznaczonej o poprawy kondycji włosów, Maska detoksykująca do włosów i skóry głowy jest specjalistycznym, idealnym preparatem do cotygodniowej pielęgnacji, której celem jest odmłodzenie skóry głowy oraz włosów. Jej formuła o odmładzającym działaniu jest oparta na ekstraktach roślinnych przywracających optymalne warunki wzrostu zdrowych włosów. Dla uzyskania optymalnego stanu skóry głowy maska ta usuwa wszelkie nieczystości z powierzchni skóry i włosów jednocześnie stymulując ich odnowę, nawilżając i przywracając naturalną 
równowagę.

Zalety produktu:
  • Pogrubia włosy, dodając im objętości
  • Detoksykuje włosy i odżywia skórę głowy
  • Zapobiega łamliwości włosów
  • Nawilża i nadaje włosom olśniewający połysk

Sposób użycia:
1 – 2 razy w tygodniu nałóż maskę na umyte, wilgotne włosy. Masuj skórę głowy okrężnymi ruchami, po czym rozprowadź preparat na całej długości włosów od ich nasady po końcówki. Bogata w składniki formuła maski została opracowana z przeznaczeniem do dokładnego wmasowania jej w skórę głowy dla uzyskania efektu leczniczego. Pozostaw produkt na skórze i włosach przez 3-4 minuty, a następnie dokładnie spłucz wodą. Dla uzyskania najlepszych rezultatów stosuj w uzupełnieniu innych produktów z linii ReGenesis™ by RevitaLash® przeznaczonej do poprawy kondycji włosów.

Kluczowe składniki:
  • Bioaktywna glinka białoruska
  • Ekstrakt ze skórki cytryny i Trzciny cukrowej
  • Liść nieśplika japońskiego
  • Białko lnu
  • Olejek z drzewa herbacianego
  • Flawonoidy cytrusowe i Kwas oleanolowy
  • Kora wierzby
  • Żeń-szeń
  • Olej z ogórecznika lekarskiego

ReGenesis™ by RevitaLash® to wyjątkowo skuteczna linia preparatów do włosów i skóry głowy rozwijająca misję produktów marki RevitaLash®. Linia ReGenesis™ by RevitaLash® wykorzystuje znane molekuły doktora Brinkenhoffa chronione patentem technologii BioPeptin Complex®!


Produkt opracowany pod kontrolą lekarza dermatologa | Przebadany klinicznie | Hipoalergiczny | Niedrażniący


MOJE SPOSTRZEŻENIA:
Maska ma bardzo przyjemną kremową konsystencję, dzięki której możemy bardzo sprawnie rozprowadzić maskę na całej długości włosów, jak i skórze głowy. Wcale nie trzeba aplikować dużej ilości produktu, także myślę, że wydajność będzie dużym walorem tej maski. Wszelkie odżywki i maski zawsze nakładam tylko od połowy włosów po końcówki, gdy nałożę wyżej, moje włosy stają się zbyt obciążone i nie mają objętości, z tego powodu też nigdy nie odważyłam się nałożyć takich specyfików na skórę głowy. W przypadku tej maski, po przeczytaniu ulotki, odważyłam się zaaplikować ją na całą długość włosów wraz ze skórą. Moje zdziwienie było spore. Po wysuszeniu włosy były przyjemnie miękkie, ładnie błyszczały, a przy tym nie zauważyłam żadnego obciążenia <3 Coś świetnego! Moja skóra głowy jest dość wymagająca i łatwo ją podrażnić, co skutkuje świądem i łuszczeniem. Już po pierwszym użyciu tego produktu zaobserwowałam, że skóra jest wręcz uspokojona, po każdym użyciu było tylko lepiej, także cieszę się, że trafiłam na ten produkt. Jestem ciekawa jak sprawdzi się na dłuższą metę i czy pogrubienie włosów będzie zauważalne, jeżeli coś się będzie działo to z pewnością dam Wam znać. 

Więcej informacji o produktach ReGenesis przeczytacie na www.plazanet.pl

Podzielcie się swoimi opiniami o tym produkcie, jeśli ja testowałyście :)



12 komentarzy :

  1. wow opakowanie przyciaga wzrok podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy dobrze nawilza wlosy ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że w konsystencji jest dość treściwy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda, maska wygląda bardzo ciekawie. Dałaś mi dużo do myślenia tym postem. Chętnie by się skusiła na tą maseczkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie testowałam, ale w pojemniczku wygląda bardzo atrakcyjnie :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mozna wypróbować tutaj: http://twojauroda24.pl/pl/p/ReGenesis-by-REVITALASH-MASKA-ODMLADZJACA-WL-29ml-/4321

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie się prezentuje na zdjęciach. :) Miałam okazję korzystać już produktów tej firmy i są bardzo dobrej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wygląda, sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń